

Taman kada se naviknete na rutinu koja beba donosi, pronaćićiete sebe u fazi trčanja za detetom po parku, a da toga niste ni svesni. I tako, dan po dan, mesec po mesec, vaš mališan postaje mali princ ili mala princeza kojoj je tablet bitniji od lopte ili crtani zanimljiviji od lutke. Kako tome da stanemo na put?
Kako da vam prodajna sila bude "ubitačna"?
Kako pratiti prodaju u realnom vremenu?
Kako optimizovati rute prodavaca?
Kako pratiti KPI i dodatno motivisati prodavce?
Kako preciznije praviti planove prodaje?
Ukoliko čitate ovo, niste jedini koji se bori sa ovakvim pitanjima – mnoge kompanije koje imaju prodajnu silu prolaze kroz slične dileme. Imati prodajnu silu na terenu, optimizovati procese, unaprediti prodaju i dodatno motivisati prodavce za sve nas je jedinstven cilj. Preuzmite vodič i saznajte kako.
Zašto je neophodno imati softver u službi prodaje?
Zato što ćete imati bolju kontrolu nad procesima u prodaji
Zato što ćete imati jasnu sliku planiranog i ostvarenog u realnom vremenu
Zato što ćete imati mogućnost da najbolje nagradite po zasluzi
Zato što ćete moći da uvidite gde se krije prodajna šansa
Zato što ćete povećati transparentnost

Šta sadrži vodič?
Načine kako organizovati prodaju
Savete koji vam mogu pomoći da pronađete dodatne prodajne prilike
Najbolja iskustva iz prakse
Načine kako pratiti KPI u realnom vremenu
Tehnike na koji način motivisati prodavce u prodajnom timu
Savete na koji način transparentnost u prodaji može pomoći celoj organizaciji

O Omnisoftu
Omnisoft d.o.o. je sistem integrator fokusiran na implementaciju proizvoda i pružanje usluga iz informacionih tehnologija. Kompanija je smeštena u Beogradu, Republici Srbiji i aktivno izvršava projekte u Srbiji i regionu. Naši korisnici dolaze iz Srbije, Crne Gore, Hrvatske, Slovenije, Makedonije, Albanije, Bugarske i Bosne i Hercegovine.
Omnisoft je u mogućnosti da odgovori na najkomplikovanije zahteve klijenata i pomogne im da izvrše svoje ciljeve koristeći moderne i efikasne IT tehnologije.
Omnisoft od svog osnivanja 2011 godine insistira na kvalitetu usluga i na razvoju sopstvenih rešenja za podršku postojećim i novim korisnicima.
Potvrda našeg kvaliteta je naša referentna lista